I Love Tamil Movie!!

Set Lego Yang Mesti Dibeli Kalau Ada Masa Tu!!

Teringat Masa Zaman Kegemilangan Dulu!!

sujud

Alkisah Sejadah

Salam… Entry ini bukanlah berkaitan dengan surah as-Sajdah. Ia berkaitan dengan sejadah, iaitu alas yang kita gunakan untuk solat. Sejadah ni bukannya wajib.. kalau solat tak pakai sejadah pun takde masalah.. berbeza dengan solat tak pakai seluar, tak sah solat sbb antara syarat sah solat adalah menutup aurat.. kalau solat pakai spender semata2 pun tak […]

Soal Jawab : Lapik Pada Anggota Sujud

Salam.. Ustaz Love menerima pertanyaan daripada kakjem lagi : “tolong wat entry pasal hukum ketika sujud tu ….alaa…..camano nak ckp ni…makcik x pandai  lerr….slalunya org pompuan bila nak sujud je mesti kain telekung dia akan ?????apa ya…..kihkihkih….cam ni je lah…masa zaman sek dulu ustazah ada ckp bila sujud mesti pastikan dahi dan hidung kena kat […]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ustaz Love Menulis... © 2010 Frontier Theme