I Love Tamil Movie!!

Set Lego Yang Mesti Dibeli Kalau Ada Masa Tu!!

Teringat Masa Zaman Kegemilangan Dulu!!

Iklan : Produk Kesihatan Dan Kecantikan Anggun Ibu

Salam.

anggunibu

 

Jangan terkejut membaca entry ini di blog Ustaz Love. Ini adalah iklan berbayar yang ditempah oleh Syarikat Anggun Ibu. Memandangkan produk yang ditawarkan adalah produk yang memberi manfaat kepada pengguna, maka Ustaz Love bersetuju untuk dipromosikan di blog ini. Semoga ia mendatangkan manfaat yang baik untuk kebahagiaan rumahtangga dan bagi yang sudah berumah tapi belum bertangga. Hihi.

 

 

Ada di kalangan pasangan khususnya wanita yang sudah berumahtangga mengalami masalah-masalah yang lazimnya tidak dialami semasa mereka masih lagi anak dara. Dalam kebanyakan keadaan, ia tak menjadi masalah pun kepada suami. Namun, ia menjadi suatu perkara yang mampu menyebabkan seorang isteri itu berasa rendah diri, terutama bila mereka membandingkan diri yang sudah beranak-pinak itu dengan anak dara yang selalu tersenyum kepada suaminya. Biarkanlah mereka tersenyum kepada suami anda yang hensem itu, dan jangan bersangka buruk dengan suami sendiri. Sebaliknya, berusahalah untuk menjaga kesihatan dan kecantikan diri untuk kepuasan diri sendiri. Yang kedua barulah untuk dipersembahkan kepada suami.

slimming

 

 

Bila kita sudah berpuas hati dengan penampilan diri, kita takkan rasa terancam dengan orang lain. Even kalau suami kita sendiri memandang sepi, kita tak akan berasa hati, sebab kita berpuas hati dengan apa yang ada pada diri dan berusaha sehabis baik untuk kelihatan cantik dan menawan di mata suami. Bila kita kurang keyakinan diri, suami puji kita cantik dan bersinar pun kita anggap pujian itu tak ikhlas dan ada buaya di sebalik kayu. Masa itu, suami pun jadi serba-salah. Puji pun salah, tak puji pun salah. Kalau menghina tu, memang sah-sah la salah. Hihi.

 

bedaklulur

 

 

Ini hanyalah usaha dan ikhtiar kita. Sama macam apa yang dilakukan oleh ibu dan ayah serta datuk dan nenek kita dulu. Kadang-kadang kita hanya nampak kebahagiaan mereka pada luaran saja, sedangkan mereka sebenarnya bahagia secara dalaman. Mereka mungkin hidup miskin, tiada harta, tapi mereka menjaga kesihatan dan kecantikan dalaman dengan mengamalkan gaya hidup sihat dan pemakanan yang sihat disamping mengambil juga ubat-ubatan tambahan seperti makjun dan jamu.

sijil toksik

Jadi, bagi sesiapa yang ingin mencuba produk berasaskan herba semulajadi ini, boleh berhubung terus dengan pengeluar produk ini. Sesiapa yang berhasrat menambah pendapatan dengan menjadi agen jualan juga boleh berhubung dengan beliau:

– WhatsApp / WeChat : 019-461 1246 (Ann)

– Blog : http://anggunibu.wix.com/jamu

– Facebook : https://www.facebook.com/pages/JAMU-Anggun-IBU/377189069080204

 

fbanggun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Comments

Add a Comment
  1. wow..rupa baru..lama tak singgah.cantik..

    saya nak tanya ustaz,baru ni ada kawan share satu audio..mula dengar saya ingatkan dia mengaji, bila dengar dgn teliti, dia main2…lebih kurang gini dia sebut ” bak sini rokok aku nak hisap, kalu takde pon suria jadilah.” tapi siap berlagu, tarik nafas macam baca quran..apa hukumnya orang yang mempermainkan lagu Quran seperti ini?mohon komen ustaz

    1. takde masalah bab lagu ni.. yg jadi masalah kalau mempermainkan ayat al-Quran.. lagi masalah kalau mempermainkan hukum al-Quran

Leave a Reply

Your email address will not be published.


CommentLuv badge

Ustaz Love Menulis... © 2010 Frontier Theme