I Love Tamil Movie!!

Set Lego Yang Mesti Dibeli Kalau Ada Masa Tu!!

Teringat Masa Zaman Kegemilangan Dulu!!

4 Comments

Add a Comment
  1. Assalamualaikum,

    Saya berusia lewat 30 an, berkahwin dengan duda yang mempunyai anak.Suami adalah seorang yang berada dan saya tidak mempunyai masalah duduk bersama dengan anak – anak tiri saya yang semuanya belum berkahwin. Hubungan kami adalah sangat baik.

    Masalah yang saya hadapi telah saya suarakan kepada suami dan suami memberi kebenaran kepada saya untuk merujuk kepada yang lebih arif.

    Masalah saya adalah saya tidak selesa mendiami rumah yang telah diduduki suami dengan arwah isteri.Tidak dinafikan rumah tersebut lengkap segalanya. Saya seorang yang agak sensitif dan melihat kepada barang – barang peninggalan arwah di rumah tersebut sedikit sebanyak memberi kesan kepada diri saya. Perkara ini saya selalu utarakan kepada suami namun suami berkata ia cuma perkara kecil dan jangan difikirkan sangat. Saya tidak kisah duduk di rumah yang lebih kecil dan sederhana berbanding rumah yang besar dan mewah namun tidak menyenangkan hati saya.Perkara ini juga menyebabkan saya kurang gemar membuat kerja – kerja rumah seperti mengemas dan memasak kerana khuatir perasaan tidak sedap hati akan timbul jika terjumpa barang peninggalan arwah.

    Untuk pengetahuan ustaz, suami mampu dari segi kewangan untuk menyediakan rumah yang lain. Mohon ustaz memberi nasihat yang terbaik untuk permasalahan saya ini.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


CommentLuv badge

Ustaz Love Menulis... © 2010 Frontier Theme