I Love Tamil Movie!!

Set Lego Yang Mesti Dibeli Kalau Ada Masa Tu!!

Teringat Masa Zaman Kegemilangan Dulu!!

Wordless Monday

Salam..

Tidak dapat digambarkan dengan kata2.. bandingkan gambar ini dgn kisah budak 3 tahun yg kena langgar kat youtube tu.. apakah pengajarannya?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Comments

Add a Comment
    1. katanya yg 18 orang tukang tengok tu pun akan dikenakan tindakan.. begitulah pemikiran manusia.. sangat terbatas dlm memahami hikmah hukuman πŸ˜‰

  1. Bagus betul LAW negara China nie kan…hurmmm.

    Tak sangka sampai tergamak diorang melihat dan membiarkan saja budak kecil tu dlm kesakitan dan berlumuran darah…

    Hilang dah belas kasihan.

  2. Salam…. itulah ………kalau manusia bertindak mengikut nafsu dan bukannya mengikut akal fikiran yang sihat…semoga Allah melindungi kita drpd segala kejahatan…. Amin

    1. Salam zaza…

      Sekarang ni ramai manusia yg sakit jiwa.. menurut kajian (Ustaz Love dengar kat berita radio), kira2 1/10 rakyat Malaysia mengalami masalah jiwa.. akibat tekanan hidup dan tak dilepaskan mengikut aturan syarak.. kiranya dalam sebuah bas yg ada 50 orang penumpang, 5 orang daripadanya memang ada masalah jiwa.. sbb tu selalu berlaku kejadian seluk saku dan cabul masa naik bas.. πŸ˜€

  3. pasal kes tu?herm..ana tengok sekerat aje.. x sanggup nak tengok smpai abis..rasa macm dihiris2 aje hati ni wat cicah nan air asam..huhu..anak sedara ana punyala ulang tayang byk kali.ana skali tengok dah memadai siap pakej masuk mimpi lg.. knapa la ye wujud sifat mcm tu?engat kan kat dunia ni wujud tukang kasut,tukang kayu aje..tukang tengok orng kesakitan pun ada.haila dunia..

Leave a Reply

Your email address will not be published.


CommentLuv badge

Ustaz Love Menulis... © 2010 Frontier Theme