I Love Tamil Movie!!

Set Lego Yang Mesti Dibeli Kalau Ada Masa Tu!!

Teringat Masa Zaman Kegemilangan Dulu!!

Sindrom Kemalasan Melanda Diri

Salam…

Banyak benda Ustaz Love nak tulis.. tapi banyak yang tak terkeluar dalam bentuk penulisan.. dok berlegar2 je dalam pemikiran.. lepas tu hilang ditelan arus zaman.. kihkih

Ustaz Love target nak tulis paling kurang 10 entry sehari.. tapi nak tulis satu entry pun dah berperang dengan diri.. rasa lembap je kepala otak ini..

Semoga Allah kurniakan ilham kepada Ustaz Love untuk terus menulis lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Comments

Add a Comment
  1. salam ..

    satu jer pesanan akhir saya…
    jika kemalasan melanda diri…minumlah RGC
    pasti ceria_dan bertenaga…
    bukan setakat 10 n3 sehari….ghase saya bleh lebih dari ituu…kihkih
    tak cube tak tau…tak kenal maka tak chenta…:)))
    mekasehh…

  2. Assalammualaikum..

    Ustaz …audra akan tetap tggu dan baca entry ustaz…sbb audra suka membaca heheheh … Penanti dgn kesabaran diri hahaha πŸ™‚

    1. kadang2, benda malas ni kita kena paksa.. bila dah mula bergerak, nak berhenti pun payah.. hehe πŸ˜€

    1. betul.. kena paksa diri.. kalau ikut je kemalasan tu, kita akan terus hanyut.. nak paksa diri itu, umpama melawan arus.. memang penat dan letih, tapi insyaAllah, kita takkan hanyut πŸ˜‰

  3. klau agak2 lembap ce makan koko minda ke,kismis minda ke….mana lah tau leh laju mcm roler coster……kehkehkeh…

    1. kalau laju mcm roller coaster, bleh putus urat kepala Ustaz Love.. takpe la.. pelan2 kayuh.. kihkih πŸ˜€

Leave a Reply

Your email address will not be published.


CommentLuv badge

Ustaz Love Menulis... © 2010 Frontier Theme