I Love Tamil Movie!!

Set Lego Yang Mesti Dibeli Kalau Ada Masa Tu!!

Teringat Masa Zaman Kegemilangan Dulu!!

Hayati Dan Fahami

Salam…

Malam ni Ustaz Love nak buat satu entry yang agak serius.. entry apa lagi kalau bukan entry soal jawab.. hehe.. Jadi, sementara menunggu entry yg serius tu, maka Ustaz Love nak hidangkan satu entry yang sangat menyentuh perasaan.. sehingga mengalir air hidung bagi sesiapa yang menghayatinya..

Pendek je entry ni.. Ustaz Love nak berkongsi satu nasyid.. cuba hayati liriknya.. semoga sama2 kita dapat menginsafi erti kehidupan kita atas dunia ini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Comments

Add a Comment
    1. jangan suka karok malam2.. nanti tgh sedap2 nyanyi lagu ni, tiba2 muzik bertukar jadi lagu “pulangkan” πŸ˜€

        1. kalau dia suh pulangkan, kita pulangkan la.. jangan lari2.. nanti jatuh, kita gak yg susah πŸ˜‰

  1. Sebauh lagu yang myentuh hati, yang mginsafkan diri yg kerdil di bumi Allah ni.. Audra suka sangat lagu ini… selalu dgr lagu ni. Setiap org kan kembali ke tempat ini satu ahri nnt… Masa , waktu, jam, saat, minit, bila, tarikh, thun ,bulan Hanya Allah yang tahu semua itu … Masya Allah . πŸ™

    1. memang betul.. sayu je dengar lagu ni.. tak tahu macam mana nasib kat sana nanti.. sama2 lah kita bersedia..

Leave a Reply

Your email address will not be published.


CommentLuv badge

Ustaz Love Menulis... © 2010 Frontier Theme