I Love Tamil Movie!!

Set Lego Yang Mesti Dibeli Kalau Ada Masa Tu!!

Teringat Masa Zaman Kegemilangan Dulu!!

Welcome Back

Salam…

Setelah beberapa hari menyepikan diri dari dunia blogging, hari ni Ustaz Love tampil dengan wajah yg lama.. takde wajah2 baru.. sbb kesepian itu bukanlah berpunca daripada mengkoreksi diri mahupun mengkoreksi hidung.. hanyalah sekadar merawat duka dan lara akibat demam yang melanda.

Bila dah lama tak menulis ni, jari jemari pun terasa kaku. Nak taip lain, keluar perkataan lain. Nak tulis idea lain, keluar idea lain. Jari jemari dah tak selari dengan pemikiran. Nampaknya, kena mulakan kembali daripada awal.

Begitulah susahnya bila meninggalkan sesuatu perkara yg kita istiqamah melakukannya. Umpama tak pernah tinggal solat tahajjud, sekali tertinggal, terasa gelisah hati. 2 3 kali tertinggal, rasa bersalah mencengkam diri.. 20 30 kali tertinggal, dah tak rasa apa2 lagi.. bila nak mula amalkan kembali, terasa macam nak mati.. cewahhh.. macam berpantun plak bunyinya..

Alhamdulillah, berkat doa anda semua, Ustaz Love dah beransur sihat.. Semoga dengan ujian sakit ini, menjadi kifarah atas dosa2 Ustaz Love sama ada yang sengaja mahupun yang tak sengaja. Terasa sungguh nikmatnya kesihatan bila ditimpa kesakitan. Terima kasih kepada anda semua yang sudi mendoakan kebaikan buat Ustaz Love. Hanya Allah saja yang dapat membalas segala kebaikan tuan dan puan πŸ˜‰

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Comments

Add a Comment
  1. Alhamdulillah..sesungguhnya kesakitan itu adlh p’hpus dosa2 kite yg lmpau..InsyaAllah..apa2 pun truskn m’nulis…yeeeaahhh…

  2. tengkiu peda allah yang memberikan kesihatan tubuh badan kepada semua blogger.. tengkiu jugak sebab masih sudi meminjamkan anggota badan yang sempurna untuk berblogging.. ^^

  3. salam ustaz,

    wahh…welcome back…
    alhamdulilah..dh sihat yer.
    kami semua memang tertunggu2 n3 meletops dari ustaz…hihi
    jika jari jemari ustaz yg runcing tu belom sedia untk menaip toksah dipaksaa…:))

    1. salam ateh..

      jemari runcing ini sedia untuk menulis.. tapi otak yg tak lalu nak memikir.. πŸ˜€

  4. lama tak singgah..taktau pun ustaz demam. apapun alhamdhulillah..ustaz dah sihat dan selamat kembali.ternanti2 n3 seterusnya nie..:)

    1. nasib baik Ustaz Love cuma demam.. namun, seandainya bila kak yon singgah lagi, dan Ustaz Love dah tiada lagi, sedekahkan la al-fatihah buat Ustaz Love yang fakir ilmu dan amal ini πŸ˜‰

Leave a Reply

Your email address will not be published.


CommentLuv badge

Ustaz Love Menulis... © 2010 Frontier Theme