I Love Tamil Movie!!

Set Lego Yang Mesti Dibeli Kalau Ada Masa Tu!!

Teringat Masa Zaman Kegemilangan Dulu!!

Gambar Jenazah Osama Bin Laden

Salam…

Ustaz Love dapat gambar2 ni melalui internet.. cuba perhatikan betul2.. adakah ianya gambar yang asli atau yang menggunakan teknik photoshop? Sebelum ni biasanya gambar2 bogel je yg guna kaedah photoshop ni..

Amacam? πŸ˜€

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

36 Comments

Add a Comment
    1. kalau tak dibandingkan dengan gambar asal, memang nampak mcm real.. tapi kalau dibandingkan dengan gambar asal, orang rabun pun bleh kesan penipuan mcm tu πŸ˜€

    1. kalau setakat menyampaikan berita, susah nak percaya.. lain la kalau Obama tu sendiri yg bunuh Osama.. lepas tu ada rakaman.. mcm masa penangkapan Saddam Hussein, seluruh dunia dapat rakaman tu.. termasuk la sewaktu beliau digantung..

      ini dah la amik gambar super-impose, lepas tu senang2 je nak ‘tanam’ mayat Osama kat laut.. πŸ˜€

    1. Osama tu pun takde la terer sangat.. seolah2 Osama tu watak rekaan.. bila dah tiba masa tak nak pakai, maka diumumkan kematian.. bila ada serangan terbaru, Osama pun hidup la balik πŸ˜€

    1. banyak sangat cerita pasal beliau ni.. kalau dah mati, sepatutnya kena la tunjuk jenazah (mcm kes Saddam Hussein).. πŸ˜€

    1. agak pelik bila tiba2 je jenazah dikuburkan di laut.. apa dah tak cukup tanah nak tanam? πŸ˜€

    1. banyak lagi muslihatnya tu.. sampai la umat keseluruhan umat Islam mengikuti jalan mereka πŸ˜€

    1. nak tunggu masa lapang, memang takkan jumpa.. maknanya kena cari masa untuk dikorbankan.. mcm nak gantung gambar.. kalau nak cari lubang kat dinding utk letak paku, susah nak jumpa.. jadi, kena la paku dinding tu.. baru bleh berlubang dan melekat paku tu πŸ˜€

    1. biar la Osama mati di mata dunia, supaya tiada lagi negara diserang hanya kerana Osama berada di sana.

      Kita terima je la apa yg Amerika dakwa kali ni.

      1. Percaya atau tak, ada kemungkinan Amerika akan mewujudkan serangan2 baru.. sbb tu diwar2kan bahawa mayat Osama dibuang ke laut.. dgn tujuan nak mencabar sensitiviti umat Islam.. bila ada serangan, maka dgn mudah beliau boleh menuduh pengikut Osama yg balas dendam.. maka gerakan anti-keganasan boleh diperluaskan.. senjata boleh dikeluarkan secara besar2an.. boleh jual banyak2.. dapat duit banyak πŸ˜€

    2. gambar tu dah pun ditarik kembali oleh sebuah stesen tv / website (tak ingat plak) yang mula2 sekali menyiarkan gambar tu.. dengan penarikan semula gambar ini semakin menguatkan tanggapan bahawa takde mayat Osama pun..

  1. sebenornya osama tu wujud ke x? penah gak dgr katanya smua tu x wujud hnya rekaan us semata2…..entoh lerr….

    1. entah le kakjem.. banyak sangat teorinya.. alangkan politik kat Malaysia ni pun penuh dengan teori dan konspirasinya, apatah lagi politik dunia yang dimainkan oleh spekulator2 yang berkemahiran tinggi spt Yahudi dan Kristian. Jika kewujudannya pun dipertikai, maka takyah bincang la pasal kematiannya, ye tak? ada point kat situ.. hehe πŸ˜€

Leave a Reply

Your email address will not be published.


CommentLuv badge

Ustaz Love Menulis... © 2010 Frontier Theme