I Love Tamil Movie!!

Set Lego Yang Mesti Dibeli Kalau Ada Masa Tu!!

Teringat Masa Zaman Kegemilangan Dulu!!

Jom Makan Durian

Salam…

Ustaz Love terima satu e-mail yang diforward oleh kak jem.. Jadi, Ustaz Love rasa, ianya patut dikongsikan.. terutama bagi penggila2 durian seperti Ustaz Love ni.. hehe

Bagi sesiapa yang ada kelapangan ke, atau melalui Hentian Sebelah Bukit Gantang tu maka singgah2 la.. kalu nak makan durian dengan harga termurah.. bleh makan sampai muntah.. hehe

Jangan makan sampai meletop perut sudaa.. kang langsung tak bleh nak makan dah.. kawal2 sket nafsu.. kalau dah kenyang, bleh simpan buat tempoyak.. Campur dengan budu plak.. perghhh..

p/s : Ustaz Love baru nak gi lunch.. tu yang merapu semacam tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Comments

Add a Comment
    1. sekarang ni musim durian rasanya.. kat tepi2 jalan banyak orang jual durian.. murah2 je.. kalau nak dibandingkan dengan harga RM9.90, kemudian nak kena bayar tol lagi, minyak lagi, masa lagi.. adalah lebih jimat kalau beli kat tepi jalan.. πŸ˜€

Leave a Reply to Anonymous Cancel reply

Your email address will not be published.


CommentLuv badge

Ustaz Love Menulis... © 2010 Frontier Theme