I Love Tamil Movie!!

Set Lego Yang Mesti Dibeli Kalau Ada Masa Tu!!

Teringat Masa Zaman Kegemilangan Dulu!!

Pengunjung Blog Ustaz Love Ramai Perempuan?

Salam…

Sementara menunggu mata yang belum mengantuk ini, Ustaz Love saja2 la masuk ke alexa.com.. nak tengok ranking blog Ustaz Love.. sbb Ustaz Love ada install toolbar alexa.. kejap jadi 209, 744.. kejap jadi 206, 445.. rupanya yg betul adalah 206,445.. ranking di Malaysia plak dah turun ke 1,518.. berbanding sebelum ni (bawah 1k)..

Tiba2 Ustaz Love terpandang satu kenyataan yang agak mengenjutkan…

Audience Snapshot

Based on internet averages, ustazlove.com is visited more frequently by females who are in the age range 18-24, have no children and browse this site from school.

Aikk.. benarkah begitu kenyataannya? Tapi kalau tengokkan pada follower Ustaz Love, memang banyak pempuan berbanding lelaki.. Cuma yang agak kompius adalah kenyataan “browse this site from school.“.. Umur 18-24, sekolah apa ye tak?

Mungkin ianya dimaksudkan dengan IPT (Institusi Pengajian Tinggi)..

Walaupun begitu, ianya tidaklah menyebabkan Ustaz Love terperasan yang Ustaz Love sangat fofular di kalangan wanita.. hehe

Tak kira la apa pun jantinanya, yang penting adalah manfaat yang diperolehi… iaitu networking dalam menyampaikan agama..

Terima kasih atas sokongan anda πŸ˜‰

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Comments

Add a Comment
    1. natijah tu tak penting sangat.. yg lebih penting adalah usaha kita.. sbb Allah hanya menilai usaha kita dan bukannya hasil usaha kita πŸ˜‰

    1. owh.. jadi mama la antara golongan yang surfing dari sekolah tu.. hehe πŸ˜€

      terima kasih mama kerana menjadi fan blog Ustaz Love..

    1. betul3x.. kalau kita tengok yg baik, maka kita akan dapat kebaikan dan keinginan untuk melakukan kebaikan πŸ˜‰

    1. salam zakiah..

      insyaAllah, Ustaz Love ingat lagi.. alhamdulillah, Ustaz Love sihat sejahtera πŸ˜‰

        1. takde la sukses mana pun.. cuma tak tahan dengan perangai blogspot yang selalu ada masalah teknikal.. membantutkan semangat nak menulis πŸ˜€

    1. kalau ikut kajian pun, memang ramai wanita suka membaca berbanding lelaki.. sbb tu ramai wanita masuk U πŸ˜€

Leave a Reply

Your email address will not be published.


CommentLuv badge

Ustaz Love Menulis... © 2010 Frontier Theme